R7 EC Stebėjimas Hamburge

Pirmoji kelionės diena, visi susirinkome prie Iki parduotuvės aikštelės, susidėjome daiktus į automobilius ir pasiruošėme ilgam važiavimui į Hamburgą. Kelionė buvo ilga, bet per daug neprailgo, kadangi darėme daug sustojimų ir visą kelionę gerai bendravome aišku neapsiėjome be nuotykiu, pametėm priekinius mašinos numerius tad tik atvažiavus į miestelį, kur gyvensime nuėjom į rankdarbių reikmenų krautuvę, nusipirkome reikmenų pasidaryti automobiliui numerius. Pabaigti numeriai atrodė vos ne identiški į tikrus ir po sunkios kelionės nuėjome šiek tiek pailsėti į savuosius kambarius. Atėjo vakaras ir visi nuėjome pavalgyti pirmosios dienos vakarienės, maistas buvo nuostabus visi valgėme šnicelius ir mėsainius. Po vakarienės visi pavargę suskubome į savo kambarius ir nuėjome miegoti laukdami kitos dienos nuotykių

Antroji kelionės diena, po sunkios kelionės, gerai išsimiegojome ir suskubome prie pusryčių stalo ant kurio buvo tiek daug įvairaus paruošto maisto, kad net buvo sunku išsirinkti. Pavalgę sočius pusryčius susidėjome daiktus ir suskubome į mašinas važiuoti link mums paruošto siurprizo. Privažiavome Hamburgo centrą, pasistatėme mašinas ir pradėjome eiti link Hamburgo prieplaukos ir sužinojome, kad siurprizas tai yra dviejų valandų kelione laivu Elbes upe Hamburgo kanalais ir aplink Hamburgo uostą, kuris yra antras didžiausias Europoje. Pradėjome kelionę laivu Hamburgo kanalais, bet kadangi turo gidas kalbėjo vokiškai, tad daugelis negalėjo suprasti. 🙂 Užtat tarp mūsų buvo Armando tėvelis Aurimas kuris šiek tiek išmanė Vokiečių kalbą, tad jis truputi pavertėjavo kol grožėjomės nuostabiais Hamburgo vaizdais. Išplaukę iš kanalų pradėjome plaukti link uosto, jame pamatėme įspūdingo dydžio krovininius laivus ir sužinojome iš kojų verčiančių faktų. Sugrįžę į uostą pasidarėme nuotrauką su laivo kapitone ir pajudėjome link regbio stadiono žiūrėti regbio septyni Europos čempionato. Atvažiavę prie stadiono gavome bilietus ir nukeliavome prie sirgalių vietų. Išsirinkę savo vietas pasikabinome Lietuvos vėliavas ir įsikūrėme. Prasidėjo varžybos, pradžioje įstabiai žiūrėjome kitų šalių pasirodymus ir stengėmės semtis kuo daugiau patirties. Ir pagaliau išbėgo ir Lietuvos rinktinė pirmame kėlinyje stipriai pasipriešinę varžovams deja antrame kėlinyje teko pripažinti galingosios Prancūzijos rinktinės pranašumą. Pabaigę žiūrėti pirmos dienos rungtynes sėdome į mašinas ir iškeliavome ieškoti paplūdimio išsimaudyti po karštos ir sekinančios dienos. Po paieškų pliažo neradome, bet kadangi esame regbininkai tad mūsų neišgąsdino ir pasimaudimas Elbes upėje maudykloje prie daug akmenų ir šiek tiek smėliuko. Vanduo buvo vėsus, bet gaivinantis. Apsirengėm, susidėjome daiktus atgal į mašinas ir pradėjome ieškoti restorano kuriame galėtume pavakarieniauti. Kadangi mūsų tarpe buvo ir Aido tėvelis Tomas jis mums padėdavo išsirinkti geriausius kainos ir kokybės santyki turinčius restoranus. Taip ir šį kartą Tomas išrinko nuostabų Itališką restoraną Brunsbütell miestelyje kuriame sočiai pavalgėme ir pajudėjome link mūsų viešbučio. Prieš einant miegoti kai kas dar nuskubėjo į užsidarinėjančią parduotuvę apsipirkti kitos dienos išvykai ir jiems grįžus išvargę nuėjome miegoti ir su nekantrumu laukėme kitos dienos.

Trečioji kelionės diena, po geros nakties miego visi atsikėlėme ir keliavome prie pusryčių stalo, sočiai pavalgėme, susidėjome reikalingus daiktus palaikyti Lietuvos R7 rinktinės komandą ir išvažiavome žiūrėti regbio varžybų. Vaikams ir lydintiems tėvams buvo be galo įdomu žiūrėti kaip regbį septyni žaidžia geriausi iš geriausių. Šią dieną deja lietuviams pergalės išplėšti prieš Didžiąją Britaniją ir Belgus nepavyko, bet kovėsi iki paskutinės minutės. Varžybų metu spėjome susidraugauti ir su belgų fanais su kuriais palaikydavome vienas kito komandas. Vėliau dienoje lietuviai kovojo ir su Rumunijos komanda jau dėl vietų čempionate, bet Lietuvos rinktinei pritrūko jėgų, tad pasiimti pirmosios pergalės nepavyko. Diena buvo be pergalių, bet užtat gerai praleidome laiką ir galėjome pasisemti daug regbio septyni patirties. Visą dieną praleidę stadione treneriai palepino vaikus ir nusivežė pavalgyti vakarienės į Mcdonald’s greito maisto restoraną. Vaikams aišku maistas labai patiko ir jau pavalgius buvo dešimta valanda vakaro tad teko keliauti atgal į miestelį ir pernakvoti laukiant kitos dienos per kuria sužinosim ar Lietuvos rinktinei pavyks išlikti Europos regbio septyni aukščiausiame divizione.

Ketvirtoji kelionės diena, kaip jau ir kiekvieną ryta pavalgėm, susiruošėm ir iškeliavome vėl žiūrėti regbio. Važiuodami link stadiono mašinose kūrėme skanduotes, kurias žadėjom skanduoti per Lietuvos rinktinės finalinį mūšį. Šios dienos Lietuvos rinktinės kova buvo stipriai gniaužianti kvapą, kadangi Lietuvos vyrai kovojo už išlikimą aukščiausiame divizione, tad vaikai sukaupę visas likusias jėgas įnirtingai skandavo, dainavo ir stengėsi kuo stipriau palaikyti komandą. Kulminacija įvyko antrajame kėlinyje kai Lietuvos ir Čekijos rinktinės žaidė lygiosiomis ir tada įvyko Lietuvos rezultatyvi ataka kurios metu lietuviai išplėšė pergalę prieš čekus. Po gerų rungtynių grįžome namo ir pailsėję nuėjome į restoraną skaniai pavalgyti ir aptari visą išvyką. Grįžę po vakarienės susidėjome visus daiktus grįžimui namo ir nuėjome pamiegoti.

Penktoji (paskutinioji) kelionės diena, atsikėlėm, nuėjome pavalgyti ir jau ruošėmės grįžimui namo. Patikrinome kambarius ar nieko nepalikome, atidavėme raktus savininkui ir iškeliavom į Vilnių. Ši kartą kai kam kelionė šiek tiek ir prailgo visgi grįžimas namo visada atrodo lyg užtrunka ilgiau. Bet tas mūsų nuotaikos nesugadino darėme nemažai sustojimu ir, kad neleisti veltui pinigų valgėme namuose paruoštą maistą. Po ilgos kelionės apie trečią valandą nakties atsiradome Vilniuje ir su gerais prisiminimai ir geromis nuotaikomis atsisveikinom.

Kas rėmė mūsų kelionę, tai viskas yra surašyta facebook‘e, o nuotraukas irgi gali atsisiųsti iš ten.